سایت همسریابی وصال ایران

ساخت وبلاگ

ازدواج فوايد بسياري دارد که برايتان جدا گونه شرح مي دهم اما قبل آن بگويم کساني که متاهل هستند از سلامت رواني و فيزيکي خاصي برخوردارند و فوايد بساري ديگري دارد که برايتان شرح ميدهم:

   ?- سلامت رواني

بخاطر اينکه افراد متاهل از حمايت عاطفي برخوردارند و مسئوليت و بار زندگي را با شريک زندگيشان با هم به دوش مي کشند از سلامت ذهني آرام تر و بهتري برخوردارند اما افراد مجرد سختي بار مشکلات را به تنهايي به دوش مي کشند و بيشتر از افراد متاهل برايشان سخت است و با ازدواج وظعيت با ثبات بيشتر و ذهن قوي و آرام تر دارند.

?- زندگي مشترک

زندگي مجردي قشنگي و آرامش زندگي متاهلي را ندارد. گاهي اوقات انسان ها به همدردي و توجه و محبت از کسي که دوسش دارد داشته باشد و لحظه هاي اندوه و شادي و زيباي خود را با آن دلبر تقسيم کند کسي که در همه لحظه ها درکتان کند و باورتان کند و به شما احساس قدرت دهد و همچنين با انتخاب فرد مناسب براي ازدواج آرام ترين زندگي را خواهيد داشت.

?- مزيت مالي

ازدواج باعث مي شود فرد بسيار محتاط تر خرج کند و همينطور سعي مي کند که پول بيشتري در بياورد . احساس مسئوليت در افراد بيشتر مي شود و به کار خود اهميت بيشتري مي دهند.

?- تعهد

ازدواج بزرگترين تعهدي است که مي توانيد داشته باشيد تعهد به دوست داشتن تعهد به وفادار بودن تعهد به تنها نگذاشتن در هيچ موقع و بودن کنار فرد در بدترين و سخت ترين و خوش ترين شرايط زندگي.

 

?- همراهي تا پيري

افراد متاهل دلگرمي اين را دارند که در زمان پيري داشتن بهترين همدل و يار زندگي کنار خود دارند ولي افراد مجرد هميشه ترس از تنهايي را دارند.

?- داشتن بچه

داشتن بچه به زندگي معنا مي دهد زندگي را هدفمند تر مي کند شوق و ذوق خاصي به زندگي مي دهد شادي خاصي به والدين مي دهد که هر لحظه مراقب و دل نگراني کسي و داري که از پوست و گوشت خود آدم است و بزرگ شدن و به موفقيت رسيدن آن را ميبيني.

فوايد روحي و جسمي ازدواج و همسريابي

سایت همسریابی وصال ایران...
ما را در سایت سایت همسریابی وصال ایران دنبال می کنید

برچسب : همسریابی, نویسنده : وصال ایران vesaliran1 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 18:26

 در همسريابي در  دوران نامزدي وقتي همديگر را بهتر شناختيد متوجه ميشويد که با هم مشکلات اساسي داريد و چيزهايي در هم ميبينيد که نميتوانيد آن ها تحمل کنيد و بايد تکليف اين مشکلات و در دوران نامزدي روشن کنيد و نگذاريد اين مشکلات به بعد از عروسي بکشد چون جدايي در دوران نامزدي خيلي بهتر از بعد از عروسي است و همچنين عواقب جدايي در دوران نامزدي براي دختر خيلي کمتر است و بايدبه اين نکته توجه داشت که رفتار و خصلت هاي فرد را نميشود تغيير داد مگر اينکه خود فرد بخواهد که تغيير کند و همچنين شايد فرد در وضعيتي قرار دارد که رفتارش اينگونه است و اگر شرايط تغيير کند همه چيز درست شود و .....

در همسريابي در دوران نامزدي تکليف خودتان را روشن کنيد و با خودتان روراست باشيد

سایت همسریابی وصال ایران...
ما را در سایت سایت همسریابی وصال ایران دنبال می کنید

برچسب : همسریابی, نویسنده : وصال ایران vesaliran1 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 18:16

ازدواج را مي توان به چند دسته طبقه بندي کرد که سايت همسر يابي وصال براي شما به طور مختصر شرح مي دهد:

اول براي همسريابي دو گروه ازدواج داريم ازدواج درون گروه که به ازدواج هايي فاميلي، منطقه اي، شهري، روستا، مذهب، قبيله انجام مي شود و اگر خارج از اين انجام شود مي شود برون گروه .

موردي ديگر از همسريابي ها از نظر تعداد همسر مي باشد که داشتن چندين همسر و زوج و تک همسري مي باشد.

از نظر رابطه زن و شوهري هم مشود گفت ازدواج دائم و يا عقد موقت

و يک نوع از همسريابي ها هم ازدواج بار اول ونوع ديگر ازدوج مجدد مي باشد.

 


انواع ازدواج در همسريابي

سایت همسریابی وصال ایران...
ما را در سایت سایت همسریابی وصال ایران دنبال می کنید

برچسب : همسریابی, نویسنده : وصال ایران vesaliran1 بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 26 دی 1396 ساعت: 18:09